Ja nepieciešama konsultācija un palīdzība dzīvojamo māju pārvaldīšanas jautājumos, jāvēršas Cēsu novada pašvaldības īpašumu apsaimniekošanas pārvaldē.
Konsultācijas pašvaldības iedzīvotājiem dzīvojamo māju pārvaldīšanā tiek sniegtas:
Pakalpojuma pieprasīšana un saņemšana
Lai saņemtu konsultāciju par kādu konkrētu īpašumu, personu apliecinoši dokumenti netiek pieprasīti. Gadījumā, ja klientam ir jautājums par konkrētu īpašumu, tiek vaicāti iemesli, kādēļ tiek jautāts tieši par šo nekustamo īpašumu.
Konsultācijai var pieteikties jebkura persona, kas dzīvo Cēsu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā.
Konsultācija tiek sniegta tās pieprasīšanas dienā. Gadījumā, ja jautājums nav uzreiz atbildams vai atrisināms, tiek norunāts atsevišķs izpildes laiks (ne ilgāku par 30 dienām).
Konsultāciju var pieprasīt gan telefoniski, gan elektroniski ar e-pasta starpniecību vai arī klātienē.
Uzdodot jautājumu epastā, uz to tiek sniegta atbilde trīs darba dienu laikā.
Ir situācijas, kad pie klienta tiek izbraukts uz vietas (lai konstatētu problēmu, pārkāpumu vai sniegtu konsultācija par kādu konkrētu situāciju).
Ja nepieciešams veikt kādu konkrētu darbu, ir radusies sūdzība vai nepieciešams nodot informāciju apsaimniekotājam, tiek lūgts rakstīt iesniegumu (elektroniski vai papīra formātā). |
Cēsu novada pašvaldības Īpašumu apsaimniekošanas pārvalde Raunas iela 4, Cēsis, Cēsu novads Pirmdiena: 8.00-12.00; 12.30-18.00 Otrdiena: 8.00-12.00; 12.30-17.00
|
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
E-adrese
65825598 - pieteikumu iesniegšanas kārtība energoresursu atbalstam
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv