Dokumenti
Organizējot publiskus pasākumus Cēsu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā, jāsaņem pašvaldības atļauja publiska pasākuma rīkošanai.
Pakalpojuma pieprasīšana Lai saņemtu pašvaldības atļauju publisku pasākumu rīkošanai:
Rīkojot publisku pasākumu, Cēsu novada pašvaldībā un Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Cēsu iecirknī jāiesniedz šādi dokumenti:
Dokumentus var iesniegt klātienē Cēsu novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Raunas ielā 4.
Sūtot iesniegumu un pievienojamos dokumentus elektroniski, lūdzam tos adresēt uz pašvaldības e-pastu dome@cesis.lv un Valsts policijas e-pastu kanc.cesis@vidzeme.vp.gov.lv. |
VPVKAC Cēsu novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Raunas iela 4, Cēsis, Cēsu nov., LV-4101 Tālrunis: 64161800, 66954884
Darba laiks Pirmdienās 8.00 - 18.00 Otrdienās 8.00 - 17.00
Papildu informācija par pakalpojuma pieprasīšanu un saņemšanu pa tālruni 26414980 vai, rakstot uz agita.alksnite@cesunovads.lv. |
Pakalpojuma saņemšana Publiska pasākuma rīkošanas atļaujas pieprasījums tiek izskatīts Cēsu novada pašvaldības Publisku pasākumu atļauju izsniegšanas komisijā ne ilgāk kā 14 darba dienu laikā. |
Saistītie pakalpojumi
Atļauja ielu tirdzniecībai vai ielu tirdzniecības organizēšanai pasākuma laikā
Normatīvie akti
Publisku izklaides un svētku pasākumu drošības likums
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
E-adrese
65825598 - pieteikumu iesniegšanas kārtība energoresursu atbalstam
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv