Turpinās Labklājības ministrijas īstenotā ESF līdzfinansētā projekta “Profesionālā sociālā darba attīstība pašvaldībās“ (projekta Nr. 9.2.1.1./15/I/001) aktivitātes “Ģimenes asistenta pakalpojuma aprobēšana” ietvaros īstenotajā pilotprojektā. Ģimenes asistenta pakalpojumu Cēsu novadā šobrīd saņem piecas ģimenes ar bērniem.
Ģimenes asistenta pakalpojums ir profesionāls resurss sociālajiem darbiniekiem un ļoti nozīmīgs kā individuāla palīdzība tādās būtiskās sociālā darba jomās kā preventīvais sociālais darbs, sociālais darbs ar gadījumu, krīzes intervence darbā ar ģimenes asistenta mērķa grupām (tai skaitā personas ar garīga rakstura traucējumiem, ģimenes ar bērniem un jaunieši pēc ārpusģimenes aprūpes).
Ģimenes asistents ir reāls atbalsts ģimenei, jo nodrošina praktisku palīdzību:
Ģimenes asistents tiek piesaistīts ar konkrētu mērķi un strādā uz konkrētām klienta un ģimenes vajadzībām par kurām sociālais darbinieks iepriekš ir vienojies ar klientu. Pakalpojums tiek nodrošināts individuāli, klienta dzīvesvietā. Ģimenes asistenta sadarbība ar klientu/ģimeni parasti ir uz laiku līdz 6 mēnešiem, vismaz sākumā, proti, līdz 10 stundām nedēļā vienai ģimenei. Atbilstoši klienta vajadzībām, ģimenes asistenta pakalpojuma saņemšanas laiks var tikt pagarināts.
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
E-adrese
65825598 - pieteikumu iesniegšanas kārtība energoresursu atbalstam
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv