CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
aicina darbā
pašvaldības izpilddirektoru
Mēs aicinām darbā Cēsu novada pašvaldības izpilddirektoru, kurš vai kura spēj veiksmīgi vadīt komandu un sniegt ieguldījumu Cēsu novada attīstībā.
Ja saskati iespējas un vēlies palīdzēt Cēsu novadam augt, tad pievienojies mūsu komandai!
Izpilddirektora galvenie amata pienākumi:
- pilda Pašvaldības likumā un citos normatīvajos aktos noteiktos izpilddirektora pienākumus;
- pārrauga budžeta līdzekļu izlietošanu padotībā nodotajās iestādēs, var noteikt finanšu līdzekļu ekonomijas pasākumus pašvaldības administrācijā;
- pārrauga iepirkumu organizēšanu pašvaldības administrācijā;
- paraksta līgumus ar Valsts kasi un citus kredītiestāžu dokumentus pašvaldības vārdā atbilstoši savai kompetencei vai pilnvaro šīs funkcijas veikt citam pašvaldības darbiniekam;
- nosaka grāmatvedības organizāciju, nodrošinot centralizēto grāmatvedības uzskaiti ar domes lēmumu noteiktās pašvaldības iestādēs un izdodot grāmatvedības organizācijas dokumentus;
- organizē darba aizsardzības un personas datu apstrādes jautājumus pašvaldības administrācijā;
- izdod iekšējos normatīvos aktus pašvaldības darba reglamentā noteiktajos gadījumos un kārtībā, kā arī izdod rīkojumus pašvaldības administrācijai darba organizācijas jautājumos, kas attiecas uz visām pašvaldības iestādēm vienlaikus vai iestādēm, kuras ir padotas gan izpilddirektoram, gan izpilddirektora vietniekam;
- izdod administratīvos aktus un administratīvo aktu izpildu dokumentus, izņemot domes, citu pašvaldības institūciju vai pašvaldības amatpersonu kompetencē esošos administratīvos aktus un administratīvo aktu izpildu dokumentus;
- izdod rīkojumu par aizliegumu atrasties uz tās administratīvajā teritorijā esošo iekšzemes publisko ūdeņu un citu tās valdījumā esošo ūdeņu ledus;
- apstiprina izglītības iestāžu iepriekšējā gada pēc naudas plūsmas uzskaitītos izdevumus pašvaldību savstarpējiem norēķiniem;
- izdod rīkojumu par izglītības programmu īstenošanu pirmsskolas izglītības iestādēs un pirmsskolas vecuma bērnu grupās (darba laiks un grafiks) vasaras mēnešos;
- paraksta darba līgumu ar izpilddirektora vietnieku un pašvaldības iestādes vadītāju atbilstoši domes lēmumam un padotībai, attiecībā uz tiem izdod rīkojumus un paraksta citus dokumentus darba tiesisko attiecību jautājumos;
- paraksta līgumus Cēsu novada pašvaldības nolikumā un pašvaldības darba reglamentā noteiktajos gadījumos un kārtībā vai atbilstoši domes lēmumam;
- izdod pilnvaras pašvaldības vārdā saimnieciskajos jautājumos, ja to izdošana nav Pašvaldības iestādes vadītāja kompetencē;
- ir tiesīgs iesniegt priekšlikumus domē un domes pastāvīgajās komitejās, komisijās, piedalīties to sēdēs;
- vienu reizi mēnesī domes kārtējā sēdē sniedz konspektīvu pārskatu par aktuālajiem jautājumiem pašvaldības darbā un atbildes uz deputātu iepriekš rakstiski pieprasītajiem jautājumiem;
- veic citus pienākumus saskaņā ar Cēsu novada pašvaldības nolikumu, citiem normatīvajiem aktiem, domes lēmumiem, domes priekšsēdētāja rīkojumiem un amata aprakstu.
Izpilddirektora amata kandidātam tiek izvirzītas šādas izglītības un profesionālās pieredzes prasības:
- atbilstība Pašvaldību likuma 21.panta ceturtās daļas prasībām;
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- vismaz 3 gadu nepārtraukta vadības pieredze vidēji lielā vai lielā organizācijā;
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un angļu valodas un / vai citas ES oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatītas par priekšrocību;
- izpratne par valsts pārvaldes vai pašvaldības darbu;
- izpratne par pašvaldības administrācijas darba organizēšanu, tajā skaitā izpratne par valsts pārvaldes iestādes budžeta plānošanu un izpildes kontroli;
- zināšanas un izpratne par kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumiem;
- labas prezentēšanas, komunikācijas un organizatoriskās prasmes, precizitāte un spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.
Izpilddirektora amata kandidātam jāpiemīt šādām kompetencēm:
- orientācija uz attīstību un rezultātu sasniegšanu;
- konceptuālā, analītiskā un stratēģiskā domāšana;
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- komandas vadīšana un darbinieku motivēšana;
- organizācijas vērtību apzināšanās;
- pārmaiņu vadība.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule (iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām, tai skaitā aprakstot pretendenta iepriekšējo vadības pieredzi un stilu);
- dzīves gaitas apraksts (CV).
Mēs piedāvājam:
- darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
- veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem, sociālās garantijas;
- papildatvaļinājuma dienas;
- ja jaunā speciālista faktiskā vai deklarētā dzīvesvieta ir ārpus Cēsu novada pašvaldības administratīvās teritorijas, speciālistam pastāv iespēja pretendēt uz apdzīvojamo platību;
- stabilu atalgojumu (2624 EUR pirms nodokļu nomaksas).
Pieteikumu ar norādi „Konkursam uz pašvaldības izpilddirektora amatu” var iesniegt personīgi (Cēsu novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, Cēsu novada Centrālā administrācijā, Raunas iela 4, Cēsis) vai elektroniski sūtot uz e-pastu vakances@cesunovads.lv līdz 13.10.2024. (ieskaitot).
Konkursa nolikums ŠEIT.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada Centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesis.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".