Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

​Inventāra noliktavas pārzinis (HoReCa) AS ''CĒSU ALUS''

AS "CĒSU ALUS"
aicina darbā
inventāra noliktavas pārzini (HoReCa)


Realizēt amata misiju:

Efektīvi vadu un organizēju inventāra un citu mārketinga materiālu noliktavu. Nodrošinu precīzu inventāra plānošanu, apriti un uzskaiti un HoReCa izliešanas tirdzniecības vietu standartu izveidi un uzturēšanu. Sniedzu izcilu servisu nodrošinot iekšējos un ārējos klientus ar tīru un kvalitatīvu inventāru. Efektīvi vadu, attīstu un iedvesmoju savu komandu.


Mēs Tev uzticēsim:

· nodrošināt efektīvu 1850m2 HoReCa inventāra un pārdošanas/mārketinga noliktavas kapacitātes izmantošana un procesu pārvaldību, kā arī krājumu uzskaiti un apriti

· vadīt 2 cilvēku lielu komandu efektīvam darbam uz nepārtrauktiem darba procesa uzlabojumiem

· HoReCa klientu un izbraukuma tirdzniecības apkalpošanas servisu

· nodrošināt HoReCa aprīkojuma kvalitatīvu uzturēšanas pārvaldību

· HoReCa noliktavas KPI monitorēšanu un apkopošanu, atskaišu sagatavošanu

· HoReCa inventāra un pārdošanas/mārketinga materiālu krājumu kustības procesa vadību un kontroli ieskaitot regulāro atskaišu sagatavošanu, inventarizācijas komandas vadību


Vēlamies, lai Tev ir:

· vismaz 2 gadu darba pieredze noliktavu pārvaldībā ar pieredzi cilvēku vadībā

· atbilstoša izglītība vai cita noliktavas/loģistikas pārvaldību apliecinoša profesionālā pilnveide

· labas noliktavas vadības sistēmu pārvaldības un vispārējas datora lietotāja (Excel) un digitālās prasmes

· pieredzi ar HoReCa inventāra risinājumiem un tehnisko lietu izpratni novērtēsim kā priekšrocību

· spēja veikt fizisku darbu (HoReCa inventāra (telšu, saulessargu, galdu u.c.) pārvietošana, stumšana, celšana)

· proaktīvu un pozitīva attieksme ikdienas komunikācijā un problēmsituāciju risināšanā


Mēs Tev piedāvājam:

· interesantu un dinamisku darbu starptautiskā vidē lielākajā alus darītavā Latvijā

· apmācību, kas nepieciešama kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai

· iespēju iegādāties produkciju par pievilcīgām cenām un nobaudīt produktu pirms tā nokļūšanas veikala plauktā

· veselības, nelaimes gadījumu apdrošināšanu, kā arī citu veselības veicinošo pasākumu izmaksu segšanu līdz 150 EUR gadā

· darba vieta Cēsīs, darba dienās 9:00-18:00

· darba samaksa 1100-1320 EUR/bruto mēnesī, atkarībā no kandidāta pieredzes, kvalifikācijas un sasniegtajiem darba rezultātiem

· transporta izdevumu līdzfinansējumu vai gultas vietu dienesta dzīvoklī, ja dzīvesvieta ir ārpus Cēsīm


Piesakies sūtot CV un motivācijas vēstuli uz darbs@cesualus.lv vai zvanot uz 26641511 Informēsim uz otro atlases kārtu izvirzītos kandidātus. Paldies par atsaucību! A/S “Cēsu Alus” Reģ.nr. 40003030721