Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairākAS "CĒSU ALUS"
aicina darbā
inventāra noliktavas pārzini (HoReCa)
Realizēt amata misiju:
Efektīvi vadu un organizēju inventāra un citu mārketinga materiālu noliktavu. Nodrošinu precīzu inventāra plānošanu, apriti un uzskaiti un HoReCa izliešanas tirdzniecības vietu standartu izveidi un uzturēšanu. Sniedzu izcilu servisu nodrošinot iekšējos un ārējos klientus ar tīru un kvalitatīvu inventāru. Efektīvi vadu, attīstu un iedvesmoju savu komandu.
Mēs Tev uzticēsim:
· nodrošināt efektīvu 1850m2 HoReCa inventāra un pārdošanas/mārketinga noliktavas kapacitātes izmantošana un procesu pārvaldību, kā arī krājumu uzskaiti un apriti
· vadīt 2 cilvēku lielu komandu efektīvam darbam uz nepārtrauktiem darba procesa uzlabojumiem
· HoReCa klientu un izbraukuma tirdzniecības apkalpošanas servisu
· nodrošināt HoReCa aprīkojuma kvalitatīvu uzturēšanas pārvaldību
· HoReCa noliktavas KPI monitorēšanu un apkopošanu, atskaišu sagatavošanu
· HoReCa inventāra un pārdošanas/mārketinga materiālu krājumu kustības procesa vadību un kontroli ieskaitot regulāro atskaišu sagatavošanu, inventarizācijas komandas vadību
Vēlamies, lai Tev ir:
· vismaz 2 gadu darba pieredze noliktavu pārvaldībā ar pieredzi cilvēku vadībā
· atbilstoša izglītība vai cita noliktavas/loģistikas pārvaldību apliecinoša profesionālā pilnveide
· labas noliktavas vadības sistēmu pārvaldības un vispārējas datora lietotāja (Excel) un digitālās prasmes
· pieredzi ar HoReCa inventāra risinājumiem un tehnisko lietu izpratni novērtēsim kā priekšrocību
· spēja veikt fizisku darbu (HoReCa inventāra (telšu, saulessargu, galdu u.c.) pārvietošana, stumšana, celšana)
· proaktīvu un pozitīva attieksme ikdienas komunikācijā un problēmsituāciju risināšanā
Mēs Tev piedāvājam:
· interesantu un dinamisku darbu starptautiskā vidē lielākajā alus darītavā Latvijā
· apmācību, kas nepieciešama kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai
· iespēju iegādāties produkciju par pievilcīgām cenām un nobaudīt produktu pirms tā nokļūšanas veikala plauktā
· veselības, nelaimes gadījumu apdrošināšanu, kā arī citu veselības veicinošo pasākumu izmaksu segšanu līdz 150 EUR gadā
· darba vieta Cēsīs, darba dienās 9:00-18:00
· darba samaksa 1100-1320 EUR/bruto mēnesī, atkarībā no kandidāta pieredzes, kvalifikācijas un sasniegtajiem darba rezultātiem
· transporta izdevumu līdzfinansējumu vai gultas vietu dienesta dzīvoklī, ja dzīvesvieta ir ārpus Cēsīm
Piesakies sūtot CV un motivācijas vēstuli uz darbs@cesualus.lv vai zvanot uz 26641511 Informēsim uz otro atlases kārtu izvirzītos kandidātus. Paldies par atsaucību! A/S “Cēsu Alus” Reģ.nr. 40003030721
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv