Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Pašvaldība aicina darbā projektu vadītāju

Pašvaldība aicina darbā projektu vadītāju

Cēsu novada pašvaldība aicina darbā Cēsu novada Centrālās administrācijas Attīstības pārvaldes Projektu ieviešanas, uzraudzības nodaļas projektu vadītāju (amata vieta uz nenoteiktu laiku).

Cēsu novada pašvaldība ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Projektu vadītāja amata mērķis ir nodrošināt pašvaldības investīciju projektu ieviešanu un uzraudzību.

Galvenie amata pienākumi:

  • izstrādāt ar novada attīstību saistītu investīciju projektu pieteikumus;
  • vadīt un koordinēt projektus, tai skaitā komunikācija ar projektos iesaistītajām pusēm;
  • pārzināt ar projektu finansēm saistītus jautājumus un sniegt priekšlikumus to risināšanā;
  • nodrošināt sadarbību ar projektu uzraugošajām iestādēm;
  • izvērtēt jaunu projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas;
  • uzraudzīt projektu rezultatīvo radītāju sasniegšanu pēc projektu ieviešanas;
  • organizēt projektos iesaistītā administratīvā personāla darbu;
  • sekot un informēt par pieejamiem finanšu avotiem, fondiem, atbalsta programmām un pamatprincipiem finansējuma saņemšanai, analizēt jaunu investīciju projektu ieviešanas un attīstīšanas iespējas; 
  • investīciju projektu darba grupas vadība;
  • dalība iepirkumu komisijās u.c.

Prasības pretendentiem / -ēm:

  • augstākā izglītība (vēlama projektu vadības, uzņēmējdarbības vadības, sociālajās zinātnēs);
  • vismaz divu gadu pieredze projektu, tai skaitā ES fondu projektu plānošanā, koordinēšanā un īstenošanā un / vai projektu vadības grupas sastāvā; 
  • normatīvo aktu un pašvaldības saistošo noteikumu  pārzināšana darbības jomā;  
  • pieredze darbā ar publiskā sektora (valsts, pašvaldību iestāžu) projektiem ir vērtējama kā priekšrocība;
  • labas angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī.

Personiskās īpašības:

  • rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti;
  • orientācija uz attīstību (vēlme mācīties, apgūt jaunus rīkus, metodes);
  • orientācija uz rezultātu sasniegšanu (pašiniciatīva, atbildība);
  • darbs komandā;
  • attiecību veidošana un uzturēšana (labas saskarsmes prasmes).

Mēs piedāvājam:

  • darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā;
  • atalgojumu (1559 EUR pirms nodokļu nomaksas);
  • profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
  • sociālās garantijas un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam;
  • attālināta darba iespējas.

CV un motivēts pieteikums, iekļaujot informāciju par atbilstību izvirzītajām prasībām, tai skaitā aprakstot iepriekšējo pieredzi, iesniedzams klātienē Cēsu novada pašvaldības Cēsu novada Centrālajā administrācijā, Raunas  iela 4, Cēsis, Cēsu novads vai sūtot uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv,  vai sūtot ar pasta starpniecību (Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101) ar norādi “Projektu vadītājs” līdz 2023. gada 12.maijam (ieskaitot).

Konkursa nolikums (.pdf)

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.

Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: 
dome@cesunovads.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.
Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā 
www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".

Datums: 2023. gada 25. aprīlis