
Lai arī pacientu ērtībām piedāvājam iespēju pieteikties ārstu konsultācijām un izmeklējumiem elektroniski, izmantojot e-pierakstu, daudzi Cēsu klīnikas klienti un pacienti vizītes pieteikšanai joprojām labprāt izmanto reģistratūras tālruni. Īpaši aktuāla šī iespēja ir gados vecākiem iedzīvotājiem. Apkopojot informāciju par zvaniem, kas tiek saņemti uz reģistratūras tālruni, varam spriest par tendencēm jeb iedzīvotāju paradumiem, piesakoties vizītēm. Šīs atziņas var noderēt, lai ietaupītu laiku un turpmāk pieteiktos konsultācijām ērtāk.
Lai arī pacientu ērtībām piedāvājam iespēju pieteikties ārstu konsultācijām un izmeklējumiem elektroniski, izmantojot e-pierakstu, daudzi Cēsu klīnikas klienti un pacienti vizītes pieteikšanai joprojām labprāt izmanto reģistratūras tālruni. Īpaši aktuāla šī iespēja ir gados vecākiem iedzīvotājiem. Apkopojot informāciju par zvaniem, kas tiek saņemti uz reģistratūras tālruni, varam spriest par tendencēm jeb iedzīvotāju paradumiem, piesakoties vizītēm. Šīs atziņas var noderēt, lai ietaupītu laiku un turpmāk pieteiktos konsultācijām ērtāk.
• Reģistratūras tālruņa operatori dienā apkalpo no 130 līdz 280 zvaniem.
• Vislielākais zvanītāju skaits ir pirmdienās, nereti zvanu skaits šajās dienās pieaug par 50 – 100%, salīdzinājumā ir pārējām nedēļas dienām.
• Vislielākā zvanītāju intensitāte parasti ir laikā no plkst.9.00 līdz plkst.11.00.
• Visbrīvāk reģistratūru var sazvanīt laikā no plkst.14.00 – plkst.16.00. Ir dienas, kad pēdējās darba stundās fiksēti tikai 3 – 4 zvani stundā.
Jāpiebilst, ka ar laiku plānots arī tehniski pilnveidot reģistratūras zvanu automātiskā atbildētāja sistēmu, lai zvanītāji, kuri to vēlas, varētu izvēlēties palikt uz līnijas un gaidīt, ja visi operatori ir aizņemti.