Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Divām pasta nodaļām Cēsu novadā mainīsies adreses

Divām pasta nodaļām Cēsu novadā mainīsies adreses

Iedzīvotājiem mūsdienīgā vidē ērti pieejami pasta un maksājumu pakalpojumi ir viena no Latvijas Pasta prioritātēm, tāpēc jūnija sākumā Cēsu novada pasta nodaļu pārklājumā gaidāmas izmaiņas. No 6. jūnija Cēsu pasta nodaļa pārcelsies uz tirdzniecības centru Solo, bet dienu iepriekš, 5. jūnijā, durvis apmeklētājiem tikko atjaunotajā ēkā Norkalnos 2 vērs Vecpiebalgas pasta nodaļa.

Patlaban cēsinieki pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē saņem Stacijas laukumā 5, taču no 6. jūnija pasta nodaļa būs pieejama tirdzniecības centrā Solo, J. Poruka ielā 19. Tādējādi piekļuve klātienes pakalpojumiem būs īpaši ērta gan cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un ar bērnu ratiņiem, gan arī autobraucējiem, kuriem būs pieejams plašs stāvlaukums.

Cēsu pasta nodaļā klienti nepieciešamos pakalpojumus varēs saņemt katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 18.00, turklāt sestdienās pasta nodaļas darba laiks būs ilgāks nekā ierasts – no plkst. 9.00 līdz 15.00.

Tāpat pārmaiņas gaidāmas arī Vecpiebalgā, kur līdz šim pasta nodaļa klientiem bijusi pieejama “Apšu gravā”, bet, mainoties iedzīvotāju paradumiem un attīstoties e-komercijai, Latvijas Pasts meklēja saimnieciski izdevīgākus telpas risinājumus.

Sadarbībā ar Cēsu novada pašvaldību Vecpiebalgas pasta nodaļa turpmāk klientus apkalpos nesen atjaunotās pašvaldības telpās Norkalnos 2. Klientiem pasta un maksājumu pakalpojumi mūsdienu prasībām atbilstošās telpās būs pieejami katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 13.30. Ēka ir funkcionāla, tai nodrošināta piekļuve arī cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem, turklāt tai ir arī ērti piekļūt ar transportlīdzekļiem.

Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Cēsu novadā var saņemt arī Gaujas ielā 4, Jaunpiebalgā; Rūpnīcas ielā 8, Liepā; “Pastā”, Augšlīgatnē; Dārza ielā 6, Priekuļos, un Braslas ielā 1, Straupē.

Tāpat iedzīvotājiem ārpus reģiona centra bez papildu maksas pieejams pakalpojums Pastnieks mājās. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar Latvijas Pasta klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001. Iedzīvotāju ērtībai par pie pastnieka saņemtajiem pakalpojumiem var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu karti.

Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Tie pieejami jebkurā diennakts laikā, turklāt, attīstot plašāko pakomātu tīklu Latvijā, Latvijas Pasta pakomāti pieejami ne tikai lielākajās pilsētās, bet arī attālākajos reģionos. Cēsu novada iedzīvotājiem pakomāti pieejami J. Poruka ielā 19, Gaujas ielā 1/3 un 29, Valmieras ielā 17a,

Piebalgas ielā 14, Cēsīs; Rūpnīcas ielā 8a, Liepā; Cēsu prospektā 44, Priekuļos; Gaujas ielā 25b, Jaunpiebalgā; “Laurās”, Taurenē; Nītaures ielā 8, Augšlīgatnē; “Būvmateriālu veikalā Piebalga”, Vecpiebalgā; Braslas ielā 1, Straupē; “Pūķī”, Nītaurē.

Pagājušajā gadā visi uzņēmuma āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastītes funkcija.

Latvijas Pasts aktīvi sadarbojas ar pašvaldībām, kopīgi izskatot iespējas pasta nodaļas ierīkot pašvaldībām piederošās telpās, tā iedzīvotājiem vienkopus radot daudzveidīga pakalpojumu klāsta pieejamību. Šāds sadarbības modelis jau īstenots Saldus, Dienvidkurzemes, Gulbenes, Smiltenes, Tukuma, Aizkraukles, Jēkabpils, Dobeles, Balvu, Kuldīgas, Cēsu, Krāslavas, Limbažu un Madonas novadā.


Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1900 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, nodrošinot visaptverošu pasta pakalpojumu pieejamību valstī. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

Datums: 2025. gada 22. maijs