Dokumenti
Organizējot publiskus pasākumus Cēsu novada pašvaldības administratīvajā teritorijā, jāsaņem pašvaldības atļauja publiska pasākuma rīkošanai.
| 
			 Pakalpojuma pieprasīšana Lai saņemtu pašvaldības atļauju publisku pasākumu rīkošanai:  
 Rīkojot publisku pasākumu, Cēsu novada pašvaldībā un Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes Cēsu iecirknī jāiesniedz šādi dokumenti: 
 Dokumentus var iesniegt klātienē Cēsu novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Raunas ielā 4. 
 Sūtot iesniegumu un pievienojamos dokumentus elektroniski, lūdzam tos adresēt uz pašvaldības e-pastu dome@cesis.lv.  | 
			
			 VPVKAC Cēsu novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs Raunas iela 4, Cēsis, Cēsu nov., LV-4101 Tālrunis: 64161800, 66954884 
 Darba laiks Pirmdienās 8.00 - 18.00 Otrdienās 8.00 - 17.00  
 Papildu informācija par pakalpojuma pieprasīšanu un saņemšanu pa tālruni 26414980 vai, rakstot uz agita.alksnite@cesunovads.lv.  | 
		
| 
			 Pakalpojuma saņemšana Publiska pasākuma rīkošanas atļaujas pieprasījums tiek izskatīts Cēsu novada pašvaldības Publisku pasākumu atļauju izsniegšanas komisijā ne ilgāk kā 14 darba dienu laikā.   | 
			
Saistītie pakalpojumi
Atļauja ielu tirdzniecībai vai ielu tirdzniecības organizēšanai pasākuma laikā
Normatīvie akti
Publisku izklaides un svētku pasākumu drošības likums