Šī tīmekļa vietne izmanto sīkdatnes, lai jums nodrošinātu patīkamu tīmekļa vietnes apmeklējuma pieredzi. Šeit varat izvēlēties, kuras sīkdatnes ļaujat izmantot. Savu izvēli varat mainīt jebkurā laikā. Par šajā vietnē izmantotajām sīkdatnēm vairāk varat uzzināt, lasot mūsu sīkdatņu politiku.
Lasīt vairākCēsu pilsētas SIA “Vinda” ir Cēsu pašvaldības kapitālsabiedrība, kas sniedz centralizētos ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumus. Mēs esam atbildīgs uzņēmums ar mērķi nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumus vietējiem iedzīvotājiem un uzņēmumiem.
Mēs aicinam valdes locekli, kurš/-a būs gatavs/-a uzņemties atbildību par uzņēmuma stratēģisko attīstību, efektīvu pārvaldību un ilgtspējīgu pakalpojumu sniegšanu. Ja jums ir pieredze uzņēmējdarbībā, vadībā un vēlaties veidot nākotni kopā ar mums, mēs aicinām jūs pievienoties komandai. Vairāk informācijas mājaslapā: https://www.vinda.lv/
Valdes locekļa/-les amata kandidātiem/-ēm nepieciešamās zināšanas, pieredze un kompetences:
Obligātās prasības:
· valsts valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā (C1 līmenī), angļu valodas zināšanas atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei ne zemākas par B1 līmeni;
· augstākā izglītība (akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības, ekonomikas, tiesību zinātnes, finanšu jomā vai inženierzinātnēs), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus;
· vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) maza vai vidēja, vai liela uzņēmuma valdes locekļa (uzņēmuma vadītājs) vai līdzvērtīgā vadošā amatā (vairāku struktūrvienību vadītājs vidējā vai lielā uzņēmumā), kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā (pieredze vidēja vai liela uzņēmuma valdes locekļa amatā tiks uzskatīta par priekšrocību).
· nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo; · atbilstība un piekrišana ievērot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 6. panta un 7. panta ceturtajā daļā noteiktos valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumus, 8. un 81. pantā noteikto valsts amatpersonas amata savienošanas ierobežojumu izpildes kārtību un novērst citas iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa amatā.
· piekrišana valsts amatpersonas statusam un tam noteiktajiem ierobežojumiem;
· atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām (pienākumu izpilde saistīta ar pielaidi valsts noslēpumam, kandidātam jāatbilst prasībām speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai)(Ja attiecināms);
· atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām;
Vēlamās prasības darba pieredzei, izpratnei un zināšanām:
· zināšanas un izpratne par korporatīvās pārvaldības principiem, publiskas personas kapitālsabiedrību darbību, normatīvo regulējumu;
· zināšanas un izpratne uzņēmuma saimnieciski ekonomiskās darbības pārzināšanā;
· zināšanas un izpratne par investīciju piesaisti, vēlams Eiropas Savienības finanšu instrumentu izmantošanā (projekta apjoma slieksnis ne mazāks kā 100 000 EUR);
· praktiska pieredze vai izpratne publisko iepirkumu organizēšanā un īstenošanā;
· pieredze inženierzinātņu jomā nepieciešamo kompetenču pielietošanā;
· pieredze darbā komunālo pakalpojumu kapitālsabiedrību nozarē;
· zināšanas un izpratne par jautājumiem, kas saistīti ar klientu apkalpošanu, pakalpojumu sniegšanu (vēlams Sabiedrības darbības – ūdenssaimniecības pakalpojumu sniegšanas jomā);
· pieredze uzņēmuma ilgtermiņa finanšu, risku vadības jomā;
· pieredze stratēģiju izstrādē un ieviešanā;
· pieredze pakalpojuma cenu veidošanā;
· pieredze korporatīvas pārvaldības un pārmaiņu vadības jomā.
Vadības kompetences:
· stratēģiskais redzējums;
· plānošana un organizēšana;
· orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
· pozitīvu attiecību veidošana un uzturēšana;
· komandas vadīšana.
Valdes locekļa/ -les mēneša atlīdzību nosaka atbilstoši Ministru kabineta 2025. gada 25.jūnija noteikumiem Nr. 392 “Valdes un padomes locekļu skaita un atalgojuma noteikšanas kārtība publiskas personas kapitāla daļu pārvaldīšanas gadījumā.
Mēneša atlīdzība (bruto): 3 500 EUR
SIA “Vinda” valdes locekļa/-les personāla atlases un novērtēšanas process sastāvēs no trim kārtām, un to īstenos atlases konkursa nominācijas komisija un personāla atlases kompānija SIA “Fontes Executive Search”.
Kandidāti, kas tiks virzīti otrajai kārtai, tiks aicināti ne vēlāk kā piecu dienu laikā iesniegt sagatavotu prezentāciju par nominācijas komisijas noteikto tēmu (prezentācijas ilgums - ne vairāk kā 15 minūtes).
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2025. gada 3. novembrim iesniegt pieteikuma dokumentus ar norādi: “Pieteikums SIA “Vinda” Valdes locekļa/-les amatam” elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: elina.veneite@fontes.lv.
Nolikums
Kandidātus lūdzam iesniegt šādus pieteikuma dokumentus:
· motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību);
· Curriculum Vitae (CV) (iesniegt speciāli sagatavotajā formā): CV_ un pielikums atbilstībai pieredzes prasībām_forma;
· valdes locekļa/-les amata kandidāta atbilstības apliecinājumu (iesniegt speciāli sagatavotajā apliecinājuma formā: VL_ apliecinājums _ forma;
· augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopijas. Ja ārzemēs iegūta izglītība, tad izziņa no Augstākās izglītības centra par izglītības pielīdzināšanu;
· ja izglītība nav iegūta latviešu valodā un vērtējums nav norādīts CV, valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija.
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz parakstīti ar drošu elektronisko parakstu.
Informējam, ka intervijas var tikt organizētas gan klātienē, gan attālināti. Kontakti jautājumiem: elina.veneite@fontes.lv
Piesakoties amata vakancei, pretendents apliecina, ka sniegtie dati ir patiesi un piekrīt, ka personāla atlases kompānija SIA “Fontes Executive Search” un Cēsu novada Centrālā administrācija veiks šo datu apstrādi darbā iekārtošanās nolūkā. Iesniegtos datus uzglabāsim Cēsu novada Centrālās administrācijas ierobežotas piekļuves vietnē 5 gadus pēc konkursa beigām ar mērķi nodrošināt savu tiesību aizsardzību. Pēc pretendenta pieprasījuma, personas dati var tikt dzēsti jebkurā brīdī, sūtot informāciju uz Cēsu novada Centrālā administrācijas e-pastu – dome@cesunovads.lv , ja vien tiesību normas nenosaka citādi.
Cēsu novada pašvaldība
Reģ. nr. 90000031048
Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101
dome@cesunovads.lv
64161800
65825598
Pirmdien 8.00-18.00
Otrdien 8.00-17.00
Trešdien 8.00-17.00
Ceturtdien 8.00-17.00
Piektdien 8.00-16.00
Ja esat saskārušies ar pašvaldības darbinieku koruptīvām darbībām,
celiet trauksmi vai ziņojiet KNAB pa informatīvo tālruni 80002070
Ja pamani kļūdu
un/vai neprecizitāti mājas lapā, lūdzu, informē mūs par to uz e-pastu vestule@cesunovads.lv