Tulkot

Izmantojiet Google, lai tulkotu vietni. Mēs neuzņemamies atbildību par tulkojuma precizitāti.

Pašvaldības darbs ārkārtas situācijas laikā

Cēsu novada pašvaldībā no 13.maija tiks atjaunota apmeklētāju plūsma Klientu apkalpošanas centrā Raunas ielā 4strādājot ierastajā darba laikā, taču ar nepieciešamo divu metru distanci starp apmeklētājiem un aizsargstikla vairogiem starp klientiem un apkalpošanas speciālistiem.

Tāpat, ja klients vēlas satikt konkrētus pašvaldības speciālistus – piemēram, Būvvaldē, Īpašumu apsaimniekošanas pārvaldē u.c. – nepieciešams iepriekš sazināties un pieteikt tikšanos elektroniski vai telefoniski vai ar klientu apkalpošanas speciālista palīdzību. 

No 13.maija klientus klātienē apkalpos arī Vaives pagasta pārvaldē, Rīdzenes bibliotēkā (Nākotnes iela 6-14, Rīdzene, Cēsu novads), taču klientus lūdzam vizīti iepriekš pieteikt, zvanot uz tālruni 26687719.

Pašvaldības pakalpojumus iespējams saņemt elektroniski, iesniegumus nosūtot vai nu uz e-pastu dome@cesis.lv, vai iesniedzot portālā Latvija.lv.

Komiteju un domes sēdes tiek organizētas tiešsaistē.

Arī telefoniski sniegta informācija tiks reģistrēta kā iesniegums. Klientu apkalpošanas centra telefona numurs 64161800.

Visu Cēsu novada pašvaldības iestāžu un darbinieku kontakti atrodami šeit: https://www.cesis.lv/lv/kontakti/.

Pagarināts nekustumā īpašuma nodokļa apmaksas termiņš. NĪN maksājumi, kurus bija jāveic līdz 31.martam un 15.maijam, tagad jāizdara līdz 17.augustam, savukārt maksājumi, kuru termiņš bija 17.augusts un 16.novembris, jāveic līdz 16.novembrim. Vairāk informācijas par NĪN apmaksu ŠEIT.

Lai operatīvi saņemtu informāciju no Cēsu novada pašvaldības, kā arī varētu sniegt ziņojumus pašvaldībai, aicinām lejupielādēt viedtālruņu lietotni “Cēsis 8911”. Informācija par to atrodama ŠEIT.