Cēsu novada pašvaldība aicina darbā Cēsu novada Centrālās administrācijas Attīstības pārvaldes Projektu ieviešanas, uzraudzības nodaļas projektu vadītājus - 2 amata vietas (amata vieta uz nenoteiktu laiku un amata vieta uz noteiktu laiku - līdz diviem gadiem).
Projektu vadītāja amata mērķis ir nodrošināt pašvaldības investīciju projektu ieviešanu un uzraudzību.
Galvenie amata pienākumi:
Prasības pretendentiem / -ēm:
Personiskās īpašības:
Mēs piedāvājam:
CV, pieteikuma vēstuli iesniegt klātienē Cēsu novada pašvaldības Cēsu novada Centrālajā administrācijā, Raunas iela 4, Cēsis, Cēsu novads vai sūtot uz e-pasta adresi vakances@cesunovads.lv ar norādi “Projektu vadītājs uz noteiktu vai nenoteiktu laiku (izvēlēties atbilstošo)” līdz 2023. gada 25. janvārim (ieskaitot).
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesis.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai.
Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".