
.png)
CĒSU NOVADA PAŠVALDĪBA
uzsāk pašvaldības kapitālsabiedrības SIA “VIDZEMES KONCERTZĀLE”
valdes locekļa kandidāta atlases nominācijas procesu,
izsludinot publisku kandidātu pieteikšanās procedūru.
SIA “VIDZEMES KONCERTZĀLE” ir Cēsu novada pašvaldības kapitālsabiedrība, kas veicina profesionālās mākslas pieejamību Cēsu novadā un attīsta Cēsis kā nozīmīgu kultūras galamērķi Latvijā.
Sabiedrības valdes locekļa uzdevums ir nodrošināt tās ilgtspējīgu attīstību, efektīvu darbību un stratēģisko mērķu īstenošanu, veicinot Cēsu novada un Vidzemes kā profesionālās mākslas centra izaugsmi.
Valdes loceklis plāno un īsteno sabiedrības attīstības stratēģiju, pārvalda cilvēkresursus, finanšu un materiālos resursus, rūpējas par koncertzāles infrastruktūras uzturēšanu un papildfinansējuma piesaisti, veido sadarbību ar pašvaldībām, uzņēmējiem, producentiem un starptautiskiem partneriem, veicina profesionālās mākslas pieejamību un attīsta tādus nozīmīgus notikumus kā festivāli “Pētera Vaska mūzikas aprīlis” un “Čello Cēsis”. Valdes locekļa darbs sekmē Cēsu novada atpazīstamību kā spilgtu kultūras un mākslas centru Latvijā un ārvalstīs.
Prasības pretendentiem:
· Valsts valodas zināšanas valdes locekļa uzdevumu profesionālai izpildei nepieciešamā apjomā (C1 līmenī), angļu valodas zināšanas atbilstoši Eiropas kopīgajām nostādnēm valodu apguvei ne zemākas par B1 līmeni;
· Augstākā izglītība (akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība kultūrā vai mākslā), kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa pienākumus SIA “VIDZEMES KONCERTZĀLE”;
· Vismaz trīs gadu darba pieredze (kas iegūta pēdējos 10 gados) valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā vai šim amatam tieši padota vadības līmeņa darbinieka amatā (vēlams kultūras industrijā profesionālās izpildītājmākslas nozarē), kas nodrošina vadības kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā;
· Nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo; · Atbilstība un piekrišana ievērot likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” un atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas noteiktajām prasībām;
· Pieredze stratēģijas izstrādē un īstenošanā;
· Pieredze finanšu, budžeta un resursu pārvaldībā;
· Vēlama pieredze publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldībā, darbībā un labas korporatīvās pārvaldības principu pārzināšanā;
· Pieredze apjomīgu kultūras projektu vadīšanā, realizācijā vai pārraudzībā un Eiropas Savienības un citu finanšu instrumentu izmantošanā;
· Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, spēja argumentēt un aizstāvēt savu viedokli, tostarp darbā ar komandu, māksliniekiem un sabiedrību;
· Pieredze nekustamā īpašuma apsaimniekošanā;
· Praktiska pieredze vai izpratne publisko iepirkumu organizēšanā un īstenošanā;
· Teicamas iemaņas darbā ar datoru.
Valdes locekļu amata pretendentiem tiks novērtētas Ministru kabineta noteikumos Nr.20 „Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai” paredzētās kompetences:
· lēmumu pieņemšana un atbildība (būtiskā kompetence);
· stratēģiskais redzējums (būtiskā kompetence);
· plānošana un organizēšana;
· orientācija uz rezultātu un attīstību;
· komandas vadīšana;
Mēneša atlīdzība (bruto): 2000,00 euro; Valdes locekļa mēneša atlīdzību nosaka atbilstoši Ministru kabineta 2025. gada 25.jūnija noteikumiem Nr. 392 “Valdes un padomes locekļu skaita un atalgojuma noteikšanas kārtība publiskas personas kapitāla daļu pārvaldīšanas gadījumā.”
Pieteikšanās:
Līdz 2025. gada 19. novembrim iesniegt pieteikuma dokumentus elektroniska dokumenta veidā, kas parakstīts ar drošu elektronisku parakstu un satur laika zīmogu saskaņā ar normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu nosūtot uz e-pasta adresi: vakances@cesunovads.lv ar norādi “Pieteikums SIA “VIDZEMES KONCERTZĀLE” Valdes locekļa amatam”
Pretendentiem lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
· dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai);
· izglītību apliecinoša dokumenta (diploma) kopiju (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);
· motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina dzīves gaitas aprakstā norādītās pieredzes un prasmju esību);
· kandidāta sagatavotu redzējumu (prezentācijas formā līdz 10 min) par Sabiedrības galvenajiem nākotnes izaicinājumiem, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenot;
· valdes locekļa amata kandidāta apliecinājumu, ka nepastāv Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai un apliecinājumu, ka,
ievērojot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7. panta piektajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks iecelts valdes locekļa amatā;
· valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopiju, atbilstoši nepieciešamajam valsts valodas prasmju līmenim un pakāpei – augstākā līmeņa pakāpei C1 (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās mācību programmās latviešu valodā).
Skatīt: Apliecinājuma forma
Informācija par Cēsu novada pašvaldības kapitālsabiedrības SIA “VIDZEMES KONCERTZĀLE” aktualitātēm, budžeta plāna izpildi, u.c. https://www.cesukoncertzale.lv/par-koncertzali/dokumenti/parskati
Atklāto publisko konkursu uz pašvaldības kapitālsabiedrības SIA „VIDZEMES KONCERTZĀLE” valdes locekļa amatu, saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37.panta piekto daļu un Ministru kabineta noteikumu Nr.20 „Valdes un padomes locekļu nominēšanas kārtība kapitālsabiedrībās, kurās kapitāla daļas pieder valstij vai atvasinātai publiskai personai” 10.punktu, organizē ar pašvaldības kapitāla daļu turētāja pārstāvja – Cēsu novada pašvaldības izpilddirektora 2025.gada 21.oktobra rīkojumu Nr.4-15/2025/960 „Par nominācijas komisijas izveidošanu pašvaldības SIA “VIDZEMES KONCERTZĀLE” valdes locekļa amata konkursam” izveidotā nominācijas komisija šādā sastāvā: Komisijas vadītājs: Atis Egliņš-Eglītis, Cēsu novada domes priekšsēdētāja vietnieks.
Komisijas locekļi: Jānis Gabrāns, Cēsu novada domes deputāts, Timurs Tomsons, SIA “Lielais Dzintars” valdes priekšsēdētājs, Zane Neimane, Cēsu novada pašvaldības iestādes “Kultūras pārvalde” vadītāja, Dace Krūmiņa-Eglīte, Cēsu novada Centrālās administrācijas Administrācijas biroja personāla speciāliste.
SIA “VIDZEMES KONCERTZĀLE” valdes locekļa personāla atlases un novērtēšanas process sastāvēs no trim kārtām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
Informācija par personas datu apstrādi.
Pārzinis personas datu apstrādei ir Cēsu novada pašvaldības iestāde “Cēsu novada Centrālā administrācija”, Raunas iela 4, Cēsis, LV-4101, tālrunis 64161800, elektroniskā pasta adrese: dome@cesunovads.lv.
Personas datu apstrādes nolūks – darbinieku atlases procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Papildus informācija par personas datu apstrādi šī nolūka ietvaros pieejama mājaslapā www.cesis.lv sadaļā "privātuma politika".