Aicina darbā iestādes "Cēsu novada pašvaldība" administrācijas vadītāju

Piesakies iestādes „Cēsu novada pašvaldība” vadītāja vakancei, lai kopīgi veidotu Cēsu novada pašvaldību par iedzīvotājiem un uzņēmējiem draudzīgu pašvaldību Piesakies iestādes „Cēsu novada pašvaldība” vadītāja vakancei, lai kopīgi veidotu Cēsu novada pašvaldību par iedzīvotājiem un uzņēmējiem draudzīgu pašvaldību

Galvenie pienākumi:
· iestādes darba organizēšana (iestāde 2013.gadā apsaimnieko 4 milj latu (dažādi uzturēšanas izdevumi) budžetu un strādā pie attīstības projektu ieviešanas 8 milj latu vērtībā) un kolektīva vadīšana (7 nodaļās nodarbināti 90 darbinieki);
· piedalīties Cēsu novada pašvaldības attīstības plānošanas procesā;
· vadīt Eiropas struktūrfondu un citu finansējuma avotu attīstības projektu īstenošanu;
· Domes noteiktajā kārtībā un ietvaros rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, nodrošināt pašvaldības publisko iepirkumu procesa ievērošanu un to tiesiskumu, domes un komisiju sēžu tehnisko un organizatorisko apkalpošanu, domes pieņemto lēmumu izpildes organizēšanu, centralizētās grāmatvedības funkcijas nodrošināšana citām Cēsu novada pašvaldības pakļautībā esošajām iestādēm, lietvedības un klientu apkalpošanas jautājumi;
· pārstāvēt Pašvaldības administrāciju un pašvaldības intereses.

Prasības pretendentam:
· Akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
· Vadības pieredze: augstākā līmeņa (iestādes) vai vidējā līmeņa (struktūrvienības) vadītājs (cilvēkresursu vadīšana, budžeta plānošanas un izpildes kontrole, projektu sagatavošanas un ieviešanas vadīšana) vismaz 3 gadus pēdējo 7 gadu laikā.
· Latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (atbilstoši 07.07.2009. MK noteikumos Nr. 733 noteiktajam C2 līmenim).
· Labas svešvalodu (angļu, krievu) zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā (vismaz C1 līmenis atbilstoši Eiropass Valodu pases pašnovērtējuma tabulai), lai pildītu iestādes reprezentācijas pienākumu, regulāri tiekoties ar ārvalstu delegācijām un vēstniekiem un pārrunājot sadarbības iespējas, ar pašvaldības darbību un iestādes darba organizāciju saistītus jautājumus (arī neformālās sarunās).
· Pieredze darbā ar datoru (tai skaitā MS Excel, Word, PowerPoint vai analoģisku datorprogrammu lietotājprasmes) un Interneta pārlūkiem.
· B kategorijas auto vadīšanas tiesības.
· Vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldības darbības principiem, ar pašvaldības darbību saistīto starpnozaru tiesību aktu pārzināšana, zināšanas par lietvedības jautājumiem (dokumentu noformēšana un plūsma).
· Labas uzstāšanās un saskarsmes prasmes un pieredze publiski paužot savu un iestādes / uzņēmuma viedokli.
· Prasme izmantot teorētiskās zināšanas un koordinēt dažādu institūciju sadarbību.
· Praktiska pieredze starptautiskā sadarbībā.
· Izpratne par Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentiem.

Piedāvājam:
· dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu pašvaldībā;
· cienīgu atlīdzību (mēnešalga 1300 lati (brutto)), sociālās garantijas un tehnisko nodrošinājumu.

Par pieteikšanos amata vakancei: http://www.cesis.lv/lv/pasvaldibas/vakances--izsoles-konkursi