Pasākumu kalendārs
<< Augusts 2017 >>
POTCPSSv.
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
A  A  A
Lapas karte






Kā visbiežāk ikdienā pārvietojies Cēsīs?
 Skatīt atbildes








Uzņēmējiem » Aktivitātes uzņēmējdarbībā » Semināri uzņēmējiem



31.03. 2017 Seminārs uzņēmējiem par mārketingu

Piektdien, 31.martā, plkst.13.00 Koprades mājā "SKOLA6" notika seminārs uzņēmējiem par mārketingu, tā nozīmi uzņēmējdarbībā, mārketinga stratēģijas posmiem un citiem ar mārketingu saistītiem jautājumiem.

Semināru vadīja Valmieras Biznesa inkubatora vadītājs Jānis Kļaviņš.

Jānis Kļaviņš - uzņēmējs un mārketinga profesionālis ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi reklāmā un mārketingā.
5 gadus pasniedz mūžizglītības kursus mārketinga stratēģijās un patērētāju uzvedībā Inspired Academy. Kā konsultants ir konsultējis vairākus lielos Latvijas uzņēmumus, tādus kā DnB banka, Forevers un citus.

Semināra tika runāts par:
            - Kas ir mārketings un vai tas uzņēmumiem obligāti ir vajadzīgs?
            - Galvenie mīti par mārketingu.
            - Mārketinga domāšanas veids reizēm ir pietiekošs, stratēģija tikai palīdz to pierakstīt.
            - Mārketinga stratēģijas veidošanas posmi: uzņēmuma nolūka definējums, makro- un mikro-vides analīze, tirgus un konkurentu analīze, uzņēmuma nemateriālo (mārketinga) resursu analīze, konkurējošu ilgtspējīgu priekšrocību veidošana.
             - Stratēģijas ieviešana.

Seminārs norisinājās Koprades mājā "SKOLA6".

J.Kļaviņa semināra prezentācija pieejama šeit.
 














21.04.2016 seminārs "Populārākas digitālas reklāmas iespējas jaunu klientu piesaistīšanā".


 Semināra laikā dalībnieki tika iepazīstināti ar mūsdienu Google reklāmas produktiem, ko iMarketings eksperti ikdienā izmanto savā darbībā, lai nodrošinātu pārdošanas rezultātu saviem klientiem. Tika izklāstīta katra komunikācijas kanāla būtība un izmantošanas īpatnības.
 
1. Google reklāmas produkti, kas ir orientēti uz pārdošanas rezultāta sasniegšanu
Dalībnieki tika iepazīstināti ar sekojošiem Google produktiem:
Reklāma Google meklētājā
Šis ir klasisks klientu piesaistīšanas veids. Semināra dalībniekiem tika pastāstīts  par Google reklāmas TOP3 bāzes vērtībām, kas jāņem vērā, lai varētu maksimāli efektīvi izmantot ieguldītus reklāmā līdzekļus.
Remarketing
Šī ir atgādinoša reklāma Google Display tīklā (banneri). Populārs un iedarbīgs kanāls, kuru izmanto pārdošanas rezultāta uzlabošanas nolūkos. Semināra laikā tika izstāstīts par Remarketing darbības principiem, kā arī tika parādīti galvenie momenti, kas jāņem vērā, realizējot Remarketing reklāmas kampaņas.
 
2. Facebook reklāma: TOP 3 nosacījumi, kas jāievēro veiksmīgai komunikācijai. 
Facebook reklāma ir iedarbīgs potenciālo klientu uzrunāšanas instruments. Vairākas segmentācijas iespējas padara to par lielisku pārdošanas kanālu. Bet ja nepārzināt galvenās Facebook reklāmas izmantošanas īpatnības, var nesasniegt vēlamos mērķus. Semināra laikā tika izstāstīti 3 bāzes nosacījumi, kam jāpievērš uzmanība.
 
Semināru uzstājās Dr.Sergejs Volvenkins
iMarketings digitālas nodaļas vadītājs. Sertificēts Google treneris. Google Partner Academy loceklis. Vienīgais Latvijā sertificēts Google Adwords un Google Analytics eksperts ar doktora grādu, ilggadējs interneta mārketinga praktiķis. Dr.Sergejs Volvenkins aktīvi dalās savā pieredzē, izglīto reklāmdevējus, topošus un esošus AdWords/Analytics speciālistus, popularizē Yandex/AdWords/Analytics pakalpojumus - lasa lekcijas studentiem, vada individuālus un Google organizētus seminārus, veic individuālas apmācības.

Paneļdiskusijā ar savu pieredzi sociālo tīklu izmantošanā dalījās:

Guntars Kāpostiņš, restorāns "Izsalkušais Jānis"
Jānis Pīlābers, SIA "DuckWoodworks"
Inguss Kampenuss SIA "Kampenuss Furniture.


Par mājas lapu veidošanu un kļūdām stāstija Sanita Skangale SIA "Datnet"

Sergeja Volvenkina lekciju prezentācijas šeit

Cita informācija:
1) TOP 16 Google AdWords rādītāji Grāmata nr. 1
2) 9 interneta mārketinga jautājumi, kuriem pievērš uzmanību veiksmīgs uzņēmējs Gramata nr. 2




16.03.2016. Seminārs "LEAN sistēma. Instruments uzņēmējiem izmaksu samazināšanā."

‘’Lean’’ sistēmas galvenais mērķis ir, izmantojot pēc iespējas mazāk resursu, radīt lielāku vērtību klientam. ‘’Lean’’ būtību vislabāk raksturo divi pamatprincipi: nepārtraukta pilnveidošanās un nevajadzīgu darbību (zaudējumu) likvidēšana.

Pasākumā uzstājās Biznesa efektivitātes asociācijas pārstāvis Valdis Peisenieks, kurš pastāstīja par ‘’Lean’’ kā rīku biznesa efektivitātes paaugstināšanai.
prezentācija šeit

‘’Cēsu Alus’’ ražošnas vadītājs Māris Strazds iepazīstinās ar ‘’Lean’’ sistēmu no praktiskās puses, ko tas ir devis uzņēmumam.





06.05.2015. Semināra „Dažādu finansējuma avotu piesaiste biznesam” materiāli:


Eiropas Savienības fondu finansējums uzņēmējdarbībai 2014. – 2020.
Zaiga Kronberga, Ekonomikas ministrija.
prezentācija šeit

Altum atbalsts uzņēmējdarbībai.
Olita Untāla, Altum Valmieras fil. vadītāja.
prezentācija šeit

Alternatīvais finansējums uzņēmējiem - riska kapitāla fonds Expansion Capital.
Jānis Bankovs, Expansion Capital.
prezentācija šeit

Atvieglojumi darba devējiem piesaistot jaunus darbiniekus.
Evita Simsone (NVA Cēsu nod.).
prezentācija šeit

Vidzemes uzņēmējdarbības centrs - vienas pieturas aģentūra uzņēmējdarbības atbalstam.
Lelde Ābele, ES fondu informācijas un uzņēmējdarbības centra vadītāja.
prezentācija šeit

Jaunais RTU Biznesa Inkubators Cēsīs. 
Mareks Zeltiņš, RTU Projektu pārvaldības departamenta direktors.
prezentācija šeit


27.03.2015. semināra „Globālās ekonomikas attīstības tendences un to ietekme uz uzņēmumu vadīšanu" materiāli.
Lektore - Prof., Dr. Tatjana Volkova (Banku augstskola).

Lekcija Nr. 1 
Lekcija Nr. 2 
Lekcija Nr. 3 


25.02.2015. Biznesa akselerācijas seminārs

Cēsu novada pašvaldība sadarbībā ar ACADEMIA rīkoja Biznesa akselerācijas semināru. Seminārā iepazina jaunu metodi izaugsmes paātrināšanai – BOSI. Tās pamatā ir padziļināta uzņēmēju izpratne un atziņa, ka katram uzņēmējam ir savas stiprās un savas vājās puses, kuras atstāj izšķirošu iespaidu uz biznesa attīstību.

Ja uzņēmuma stratēģija, biznesa modelis un komanda tiek veidoti atbilstoši uzņēmēja profilam, bizness nes gaidītos augļus un uzņēmējs gūst cerētos panākumus.

BOSI metodoloģija tiek pielietota uzņēmumu izaugsmes panākšanai. Ar tās palīdzību tiek optimizēta uzņēmuma stratēģija, atbilstoši uzņēmēja BOSI profilam, kā rezultātā tiek izveidots un realizēts stabils plāns ilgtspējīgai biznesa izaugsmei.

Semināru vadīja Jānis Skrūzkalns, Academia Baltijas reģiona vadītājs. Uzņēmēja gēns BOSI uzņēmuma vadības un biznesa akselerācijas metodoloģijas ieviesējs.

Vairāk par BOSI metodoloģiju variet uzzināt, spiežot šeit!

Printēt