A  A  A
Lapas karte






Vai izbaudīji Simtgades svinības Cēsīs?
 Skatīt atbildes








Sākums » Aktualitātes » Pašvaldība » Pašvaldības klientu apkalpošanas centrs pārcelts uz Raunas ielu 4

Pašvaldības klientu apkalpošanas centrs pārcelts uz Raunas ielu 4

Piektdien, 23.novembrī, Cēsīs, Raunas ielā 4, bijušajā Cēsu pilsētas pašvaldības ēkā, tiks atvērts vienotais valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centrs (KAC).

Līdz ar centra atvēršanu tiks slēgts līdzšinējais KAC Bērzaines ielas 5 ēkā, un Raunas iela 4 kļūs par galveno saskarsmes punktu pašvaldībai un iedzīvotājiem. Vienlaikus, izpildot vienotā centra valsts prasības, Raunas ielas 4 ēkā iedzīvotājiem būs iespēja saņemt pakalpojumus arī no LIAA, ALTUM, Lauku atbalsta dienesta un Pārtikas un veterinārā dienesta, kuru konsultanti KAC telpās būs pieejami noteiktās nedēļas dienās. Darbu Raunas ielā 4, kā ierasts, turpina arī pašvaldības Īpašumu apsaimniekošanas pārvalde.

Izmantojot 49 000 EUR VARAM līdzfinansējumu KAC iekārtošanai, bijis iespējams labiekārtot un modernizēt koplietošanas telpas, padarot tās gaišas un ērtas apmeklētājiem, uzlabot vides pieejamību.

“Par to, ka pašvaldības funkcijas pamazām virzīsim uz Raunas ielu 4, runājam jau kopš gada sākuma – tā ir loģiskāka, ērtāka un klientiem pieejamāka pakalpojumu saņemšanas vieta vairumam novada iedzīvotāju un arī viesu,” norāda Cēsu novada pašvaldības Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītājs Kārlis Pots, piebilstot, ka “šī centra atvēršana ir pirmais solis pašvaldības virzībā uz Raunas ielu, kam tuvākajos mēnešos sekos vēl vairākas pašvaldības funkcijas, līdz būsim pilnībā pārcēlušies”.

K.Pots atzīst, ka, visticamāk, iedzīvotājiem gadīsies mazāk patīkami pārsteigumi, pēc ieraduma dodoties uz Bērzaines ielu 5 – it īpaši, ja pašvaldības pakalpojumi netiek izmantoti ikdienā un nav redzēti paziņojumi “Druvā” un uz pašvaldības durvīm, tomēr īstermiņa neērtības esot katra pārmaiņu procesa sastāvdaļa. Vienlaikus viņš piebilst – kamēr Bērzaines ielā vēl būs kāda pašvaldības funkcija, iesniegumus tajā varēs pieņemt, un iedzīvotājiem nenāksies staigāt no vienas ēkas uz otru. Vienīgā lieta, kas būs pieejama tikai un vienīgi Raunas ielā 4, būs norēķinu iespējas – par nekustamā īpašuma nodokli, pulciņiem, soda naudām u.tml.

Patlaban vēl turpinās atsevišķi centra labiekārtošanas darbi, kas ilgs vēl aptuveni divus mēnešus, telpas arvien labāk pielāgojot, piemēram, cilvēkiem ar īpašām vajadzībām, jaunajiem vecākiem ar bērnu ratiņiem u.tml. Tāpat arī klientu apkalpošanas speciālistes vēl apgūst visu vienoto centru pakalpojumu grozu, lai jau tuvākajā nākotnē varētu sniegt servisu arvien lielākam klāstam ne tikai pašvaldības, bet arī valsts pakalpojumu, kas īpaši būtiski, ja kāda no valsts iestādēm nav pieejama uz vietas, Cēsīs.

“Gribam, lai jaunais KAC nudien būtu reprezentabls, lai klienti tajā justos ērti un gaidīti un lai varētu šeit izdarīt pēc iespējas vairāk, nemigrējot starp ēkām. Vienlaikus arī liksim uzsvaru uz klientu apmācību e-pakalpojumu izmantošanā. Šim pakalpojumu grozam kļūstot plašākām un vieglāk izmantojamam, ceram, ka nākotnē klienti varēs ērti visu paveikt no savas mājas, nemaz nemērojot ceļu uz centru, tomēr vienlaikus apzināmies, ka būs klientu daļa, kam cilvēciskais kontakts ir un būs ļoti svarīgs un kuri kaut vai sava sirdsmiera dēļ visu gribēs izdarīt ar klientu apkalpotāja palīdzību,” stāsta K.Pots.

Jaunajā KAC ar laiku būs pieejams arī t.s. bērnu stūrītis. Tāpat arī vistuvākajā laikā tiks izveidots virtuāls informācijas centrs par pašvaldības darbu un to, kur meklēt nepieciešamos speciālistus, kā arī tiks nodrošināta iespēja sniegt anonīmu atgriezenisko saiti par to, vai apmeklētājus apmierinājis klientu serviss.

Publicēšanas datums: 2018. gada 22. novembris  

Pievienot komentāru

Twitter Facebook Draugiem cesis.lv Pieslēgties un komentēt ar


Printēt