A  A  A
Lapas karte






Cik bieži apmeklē kultūras pasākumus Cēsīs?
 Skatīt atbildes








Sākums » Aktualitātes » Pašvaldība » Izmaiņas klientu apkalpošanas centra darba laikā un dokumentu iesniegšanā

Izmaiņas klientu apkalpošanas centra darba laikā un dokumentu iesniegšanā

Cēsu novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrs Bērzaines ielā 5, 103.kabinetā strādā bez pusdienu pārtraukuma, atbilstoši pašvaldības darba laikam: pirmdienās no plkst.8.00 līdz plkst.18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst.8.00 līdz plkst.17.00 un piektdienās no plkst.8.00 līdz plkst.13.00.

Dokumentus ārpus pašvaldības darba laika tagad var ievietot speciāli izveidotā pastkastītē pie ieejas pašvaldības ēkā Bērzaines ielā 5. To iztukšo katru darbdienu plkst.8.00.

Tāpat dokumentus pašvaldībai jebkurā laikā var iesniegt elektroniski, sūtot uz e-pastu dome@cesis.lv.

Publicēšanas datums: 2018. gada 6. jūnijs  

Pievienot komentāru

Twitter Facebook Draugiem cesis.lv Pieslēgties un komentēt ar


Printēt