Pasākumu kalendārs
<< Decembris 2017 >>
POTCPSSv.
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
A  A  A
Lapas karte






Kā visbiežāk ikdienā pārvietojies Cēsīs?
 Skatīt atbildes








Sākums » Aktualitātes » Pašvaldība » Cēsu novada pašvaldība aicina darbā arhivāru

Cēsu novada pašvaldība aicina darbā arhivāru

Cēsu novada pašvaldība aicina pieteikties jaunam amatam - arhivārs.
Nepilns darba laiks 20 h/nedēļā, par to saņemot mēnešalgu 390 EUR (pirms nodokļu nomaksas)).

Amata mērķis:
Atbildīgā persona par Cēsu novada pašvaldības arhīva pārvaldību

Galvenie amata pienākumi:
- iekšējo dokumentu izstrāde, konsultācijas un metodiskā palīdzība par dokumentu un arhīva pārvaldību;
- iestādes arhīva sakārtošana un uzturēšana efektīvai dokumentu pieejamībai, dokumentu saglabāšanas un izmantošanas koordinēšana līdz to nodošanai pastāvīgā valsts glabāšanā;
- 2011. un turpmāko gadu pastāvīgi glabājamo dokumentu atlase lietu aprakstīšana, aprakstīšanas organizēšana un dokumentu iznīcināšanas organizēšana, ja beidzies dokumentu glabāšanas termiņš;
- elektronisko  dokumentu uzglabāšanas ieviešana;
- Cēsu novada pašvaldības apmeklētāju centra klientu apkalpošanas speciālista neatliekamo pienākumu veikšana viņa prombūtnes laikā- atsevišķi vienojoties.

Prasības pretendentiem:
- izpratne par dokumentu un arhīva pārvaldības principiem, kas pamatota ar darba pieredzi, izglītību vai profesionālo pilnveidi lietvedības un arhīvu jomā;
- analītiska domāšana un rūpes par kārtību, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, precizitāte un pacietība, atsaucība un orientācija uz rezultātu;
- teicamas latviešu valodas zināšanas un teicamas iemaņas darbā ar biroja tehniku.

Mēs piedāvājam:
- jums un mums piemērotu darba laiku, t.sk., iespējams elastīgs darba laiks;
- atbildīgu darbu Cēsu novada pašvaldībā;
- atbalstīt profesionālo pilnveidi un orientāciju uz attīstību;
- publiskajā sektorā strādājošajiem likumā noteiktās sociālās garantijas (brīvas dienas, pabalsti, izdevumu komepensācijas, u.c.) un tiesības, atbilstoši darba izpildei, saņemt papildus labumus (atvaļinājuma pabalsts, papildatvaļinājums, prēmija par izvirzīto mērķu sasniegšanu, veselības apdrošināšana no 2017.g.novembra u.c.).


Jūsu pieteikumu (CV un pieteikuma vēstuli ar īsu aprakstu par to, kādēļ vēlaties strādāt Cēsu novada pašvaldībā un kāda ir Jūsu pieredze arhīva darbā), ar norādi “arhivārs”, gaidām līdz 2016.gada 12.decembrim uz e-pastu iac@cesis.lv vai pa pastu Bērzaines iela 5, Cēsīs, Cēsu novadā, LV4101.


Paldies, ka izrādījāt interesi par šo vakanci !

Publicēšanas datums: 2016. gada 25. novembris  

Pievienot komentāru

Twitter Facebook Draugiem cesis.lv Pieslēgties un komentēt ar


Printēt