A  A  A
Lapas karte






Vai apmeklēsi Latvijas Uzvaras dienas pasākumus Cēsīs 22.jūnijā?
 Skatīt atbildes








Sākums » Aktualitātes » Izglītība » Pastariņa sākumskolai panākumi konkursā "Zaļais restarts"

Pastariņa sākumskolai panākumi konkursā "Zaļais restarts"

Cēsu pilsētas Pastariņa sākumskolas skolēni ar ieguvuši devīto vietu AS "Latvijas Zaļais punkts" rīkotajā konkursā "Zaļais restarts". Latvijas Zaļais punkts ir saņēmis 395 darbus no vairāk nekā 200 Latvijas skolām. Visaktīvākie bijuši skolēni no Kuldīgas un Lielvārdes.
 
Kaspars Zakulis, AS Latvijas Zaļais punkts direktors: “Skolēnu un skolotāju interese par dalību konkursā bija ļoti liela, ko apliecina lielais saņemto radošo darbu skaits. Lielai daļai no savu laiku nokalpojušām lietām var atrast un radīt jaunu praktisku pielietojumu, lai lietas sāktu otru dzīvi, nevis nonāktu atkritumu poligonos. Skolēni ar savu izdomu un darbu to ir pierādījuši - auduma iepirkuma maisiņi, sēžamie pufi, paklāji, pulksteņi, dekoratīvās eglītes un dažādi citi vides objekti un priekšmeti, kas tapuši no lietām, ko citi būtu izmetuši ārā.”
 
Konkursa komisija ir izvērtējusi visus iesniegtos 395 darbus un balvu ieguvēji ir:
 
1.vieta – “Jaunpils vidusskolas” 2. klase par darbu “Medaļu siena”. Balvā klase ar apmaksātiem transporta izdevumiem varēs doties uz “LIDO Atpūtas centra” slidotavu un pēc tam baudīt gardo “KIDO” plati.
 
2.vieta – Rīgas 4. speciālās internātpamatskolas 6. un 7.klase  par darbu “Skanīgās bundžiņas”. Balvā klase varēs doties uz “LIDO Atpūtas centra” slidotavu un pēc tam baudīt gardo “KIDO” plati.
 
3.vieta – skolēns no Garkalnes Mākslu un vispārizglītojošās pamatskolas 1. klases par darbu “Mini dārzs”. Balvā klase varēs doties uz “LIDO Atpūtas centra” slidotavu.
 
Savukārt 4.-10.vietas ieguvēji saņems gardumu grozus no “Skrīveru saldumiem”.
 
4. vieta– Majoru vidusskolas 3. klase par darbiem “Ziemassvētku eglīte” un “Pulkstenis”;
           
5. vieta– skolēns no Jelgavas 4.vidusskolas 2.klases par darbu “Alfabēts”;
 
6. vieta – skolēns no Ogresgala pamatskolas 5.klases par darbu “Iepirkuma maisiņš”;
 
7. vieta – skolēns no Ludzas pilsētas ģimnāzijas 7.klases par darbu “Mēbeļu komplekts “Zem ozola””;
 
8. vieta– Rugāju vidusskolas 6.klase par “Džinsu otrā dzīve”;
 
9. vieta – Pastariņa sākumskola par darbu “Lidaparāts”;
 
10. vietas ieguvēji ir Pļaviņu novada ģimnāzijas 6.klase  par darbu “Vinnijs Pufs”.
 
AS “Latvijas Zaļais punkts” un “Skrīveru saldumu” specbalvas ieguvēji ir Talsu Kristīgās vidusskolas 3.klase par darbu “Telefona turētāji”, kuri varēs doties radošajā ekskursijā uz “Skrīveru emociju fabriku”.
 
Gunārs Ķirsons, AS “LIDO” īpašnieks un padomes priekšsēdētājs: “Darbības ilgtspēja ir viena no “LIDO” galvenajām prioritātēm. Mums ir svarīgi, lai arī mūsu klienti un visi Latvijas iedzīvotāji domātu ilgtspējīgi un kopā mēs varētu pierādīt, ka Latvija ir un būs zaļa valsts. Tāpēc ir tikai loģiski, ka atbalstām zaļo ideju īstenošanu skolās, kur aug jaunie arhitekti, skolotāji, ģeogrāfi, politiķi un tirgotāji, kuriem būs jānes šīs idejas arī nākamajām paaudzēm.”
 
Savos produktos izmantojam dabīgas izejvielas un bioloģisku lauku pienu, lai ir prieks gan ēdājiem, gan dabai. Mūsu organizētajās radošajās darbnīcās Emociju fabrika redzam, ka ikviens var būt mākslinieks un radīt kaut ko īpašu no konfekšu “Gotiņa” un marcipāna masas. Mēs ticam, ka šo radošo potenciālu var izmantot arī tam, lai Latvija kļūtu zaļāka un samazinātos atkritumu apjoms, kas nonāk dabā,” uzsver SIA „Skrīveru saldumi” valdes locekle Sintija Bredika.
 
Paldies par dalību ikvienam skolēnam, skolotājam un vecākam, kas iesaistījās šajā projektā! 
 
Visus konkursā iesniegtos darbus var apskatīt ŠEIT.
 
Par balvu saņemšanu sazināsimies individuāli!
 
Atgādinām, ka konkursā tika aicināti piedalīties visi Latvijas 1.-9.klašu skolēni, lai veicinātu skolēnu zināšanas un izpratni par atkritumu šķirošanas nepieciešamību, resursu saudzīgu patēriņu un materiālu otrreizēju izmantošanu.


Publicēšanas datums: 2019. gada 20. marts  

Pievienot komentāru

Twitter Facebook Draugiem cesis.lv Pieslēgties un komentēt ar


Printēt