A  A  A
Lapas karte






Vai Tu skaties Olimpiskās spēles?
 Skatīt atbildes








Pašvaldība » Vakances, izsoles, konkursi » Vakances

» Vakances
» Prakse pašvaldībā
» Izsoles
» Valsts un pašvaldību īpašumu objektu privatizācija


 


Cēsu novada pašvaldības aģentūra „Sociālais dienests”
aicina pievienoties savai komandai
Psihologu

Pretendentam izvirzītās prasības:
• maģistra grāds psiholoģijā;
• labas komunikācijas, klausīšanās prasmes;
• spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās;
• prasme strādāt komandā;
• teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas;
• labas prasmes darbā ar biroja tehniku, datorprasmes: MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Internet.

Galvenie amata pienākumi:
• sniegt individuālās psihologa atbalsta konsultācijas;
• organizēt un vadīt psiholoģisko atbalsta un pašpalīdzības grupas;
• sagatavot un sniegt atzinumus attiecīgām institūcijām;

Mēs piedāvājam:
• atbildīgu un intensīvu darbu dinamiskā un profesionālā kolektīvā;
• labus darba apstākļus un darbavietu Cēsīs – Bērzaines ielā 16/18;
• darba laiku – darba dienu pēcpusdienās un vakaros;
• atsaucīgu, draudzīgu, profesionālu komandu;
• regulāru un konkurētspējīgu atalgojumu;
• sociālās garantijas;
• iespēju celt kvalifikāciju;
• darba apvienošanas iespējas.

Amatam motivētu pieteikumu, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un apliecinošu izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesūtīt līdz 06.03.2018. plkst.16.00 ar norādi „Vakance – Psihologs” uz e-pastu: soc.ag@cesis.lv vai iesniegt personīgi Cēsu novada pašvaldības aģentūrā „Sociālais dienests” (8.kab.) Bērzaines iela 16/18, Cēsis, Cēsu novads, LV- 4101.



Cēsu novada pašvaldība
aicina darbā
Finanšu pārvaldes vadītāju

Cēsis ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Mēs meklējam atbildīgu un uz risinājumu meklēšanu vērstu Finanšu pārvaldes vadītāju, kurš vai kura spēj veiksmīgi vadīt pārvaldes komandu.

Nepieciešamā izglītība un pieredze:
• Augstākā izglītība finansēs, biznesa vadībā vai ekonomikā;
• Vismaz piecu gadu darba pieredze lielas vai vidējas organizācijas finanšu vadībā;
• Pieredze darbā ar finanšu plānošanas un vadības sistēmām un/vai e-risinājumu ieviešanu;
• Priekšroka pretendentiem ar pieredzi lielu investīciju projektu naudas plūsmas vadībā;
• Izcilas latviešu valodas, labas angļu valodas zināšanas;
• Labas saskarsmes un prezentācijas prasmes.

Tev tiks dota iespēja vadīt Finanšu pārvaldes darbu, lai nodrošinātu Cēsu novada pašvaldības budžeta sagatavošanu un izpildes kontroli, kā arī centralizētās grāmatvedības pakalpojumus pašvaldības iestādēm.

Mēs sagaidām, ka Tu spēsi vadīt pārvaldes komandu, motivējot to kopēju mērķu sasniegšanai, rast risinājumus finanšu līdzekļu optimizācijai pašvaldības iestādēs un uzlabot pašvaldības finanšu vadības un grāmatvedības procesu efektivitāti.

Šis būs darbs ar cilvēkiem, jo Tev būs jāvada Finanšu pārvaldes komanda un jāorganizē tās darbs, jāsadarbojas ar dažādām valsts un pašvaldības iestādēm un ārējiem partneriem.

Mēs piedāvājam:
• darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu;
• profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
• veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam.

Atalgojums atbilstoši 13.mēnešalgu grupai (no 1458 līdz 1917 eiro) un kvalifikācijas pakāpei.

CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesis.lv ar norādi “Finanšu pārvaldes vadītājs” līdz 2018.gada 23.februārim.



Cēsu novada pašvaldība
aicina darbā
Attīstības un būvniecības pārvaldes vadītāju

Cēsis ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Mēs meklējam mērķtiecīgu Attīstības un būvniecības pārvaldes vadītāju, kurš vai kura spēj veiksmīgi vadīt komandu un veicināt uzņēmējdarbības attīstību un investīciju piesaisti Cēsu novadam.

Nepieciešamā izglītība un pieredze:
• Augstākā izglītība (vēlams biznesa vadības/inženierzinātņu/attīstības plānošanas jomā);
• Vismaz piecu gadu darba pieredze vadošā amatā vai lielu projektu vadībā;
• Pieredze darbā ar attīstības projektiem/uzņēmējdarbības veicināšanu/teritorijas plānošanu;
• Pieredze uzņēmējdarbībā un/vai starptautiskā vidē tiks uzskatīta par priekšrocību;
• Ļoti labas latviešu un angļu valodas zināšanas, citas svešvalodas tiks uzskatītas par priekšrocību;
• Ļoti labas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes.

Tev tiks dota iespēja vadīt Attīstības un būvniecības pārvaldes darbu, lai nodrošinātu pašvaldības attīstības projektu sekmīgu īstenošanu un finanšu līdzekļu piesaisti tiem, koordinēt investīciju piesaisti un darbu ar esošajiem un topošajiem Cēsu novada uzņēmējiem, vadīt attīstības un plānošanas dokumentu izstrādi un ieviešanu.

Mēs sagaidām, ka Tu spēsi vadīt pārvaldes komandu, motivējot to kopēju mērķu sasniegšanai, sekosi jaunākajām pasaules tendencēm attīstības plānošanā un būvniecībā un iekļausi Cēsu novadu starptautiskas sadarbības tīklos un projektos.

Šis būs darbs ar cilvēkiem, jo Tev būs jāorganizē Attīstības un būvniecības pārvaldes komandas darbs un jāsadarbojas ar Cēsu novada uzņēmējiem, valsts un pašvaldības iestādēm un ārvalstu partneriem.

Mēs piedāvājam:
• darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu;
• profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
• veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam.

Atalgojums atbilstoši 13.mēnešalgu grupai (no 1458 līdz 1917 eiro) un kvalifikācijas pakāpei.

CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesis.lv ar norādi “Attīstības un būvniecības pārvaldes vadītājs” līdz 2018.gada 23.februārim.



Cēsu novada pašvaldība
aicina darbā
Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītāju

Cēsis ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Mēs meklējam mērķtiecīgu un pozitīvu Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītāju, kurš vai kura ir vērsts uz mērķu sasniegšanu un spēj veiksmīgi vadīt pārvaldes komandu.

Nepieciešamā izglītība un pieredze:
• Augstākā izglītība sociālajās zinātnēs;
• Vismaz piecu gadu darba pieredze sabiedriskajās attiecībās vai komunikācijā;
• Pieredze darbā ar zīmolvedības projektiem;
• Komandas vadības pieredze;
• Vēlama pieredze mārketingā vai reklāmā un/vai klientu apkalpošanas jomā;
• Izcilas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas (papildu svešvalodas – priekšrocība);
• Izcilas saskarsmes un publiskās uzstāšanās prasmes.

Tev tiks dota iespēja vadīt Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes darbu, lai nodrošinātu Cēsu novada iedzīvotāju savlaicīgu informēšanu par Cēsu novada aktualitātēm un Klientu apkalpošanas centra operatīvu darbību, izstrādāt un realizēt vienotu Cēsu novada mārketinga un zīmolvedības plānu, kā arī organizēt ārējās un iekšējās komunikācijas un iedzīvotāju iesaistes kampaņas.

Mēs sagaidām, ka Tu spēsi vadīt pārvaldes komandu, motivējot to kopējo mērķu sasniegšanai, veidot pozitīvu Cēsu novada tēlu un nodrošināt izcilu klientu apkalpošanas kvalitāti.

Šis būs darbs ar cilvēkiem, jo Tev būs jāorganizē Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes komandas darbs, jāsadarbojas ar dažādām valsts un pašvaldības iestādēm un jāpārstāv Cēsu novada pašvaldība sadarbībā ar ārējiem partneriem.

Mēs piedāvājam:
• darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu;
• profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
• veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam.

Atalgojums atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (1253 līdz 1647 eiro) un kvalifikācijas pakāpei.

CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesis.lv ar norādi “Komunikācijas un klientu servisa pārvaldes vadītājs” līdz 2018.gada 23.februārim.



Cēsu novada pašvaldība
aicina darbā
Īpašumu apsaimniekošanas pārvaldes vadītāju

Cēsis ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Mēs meklējam atbildīgu un saimniecisku Īpašumu apsaimniekošanas pārvaldes vadītāju, kurš vai kura spēj veiksmīgi vadīt pārvaldes komandu.

Nepieciešamā izglītība un pieredze:
• Augstākā izglītība inženierzinātnēs;
• Vismaz piecu gadu darba pieredze komunālajā saimniecībā, ēku un īpašumu apsaimniekošanā;
• Pieredze lielas komandas vadībā;
• Vēlama pieredze dzīvojamā fonda apsaimniekošanā;
• Teicamas latviešu valodas zināšanas, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību;
• Ļoti labas saskarsmes prasmes.

Tev tiks dota iespēja vadīt Īpašumu apsaimniekošanas pārvaldes darbu, lai nodrošinātu Cēsu novada pašvaldības īpašumā esošo nekustamo īpašumu, ielu tīkla un inženierkomunikāciju uzturēšanu teicamā kārtībā.

Mēs sagaidām, ka Tu spēsi vadīt pārvaldes komandu, motivējot to kopēju mērķu sasniegšanai un rast visefektīvākos risinājumus pašvaldības īpašumu, ielu tīkla un inženierkomunikāciju uzturēšanai un attīstībai.

Šis būs darbs ar cilvēkiem, jo Tev būs jāorganizē Īpašumu apsaimniekošanas pārvaldes komandas darbs, jāsadarbojas ar Cēsu novada iedzīvotājiem, uzņēmējiem un valsts un pašvaldības iestādēm.

Mēs piedāvājam:
• darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu;
• profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
• veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam.

Atalgojums atbilstoši 13.mēnešalgu grupai (no 1458 līdz 1917 eiro) un kvalifikācijas pakāpei.

CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesis.lv ar norādi “Īpašumu apsaimniekošanas pārvaldes vadītājs” līdz 2018.gada 23.februārim.


Cēsu novada pašvaldība
aicina darbā
uz pārmaiņām un attīstību vērstu projektu vadītāju

Cēsis ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un mēs saprotam, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!

Mēs meklējam radošu, pozitīvu, patstāvīgu, mērķtiecīgu un komunikablu projektu vadītāju, kurš vai kura ir vērsts uz rezultātu sasniegšanu un spēj ātri apgūt jauno.

Nepieciešamā izglītība un pieredze:
• Augstākā izglītība;
• Vismaz trīs gadu darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā, koordinēšanā un vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ERAF projektu vadībā);
• Iepirkuma likuma, un ES struktūrfondu normatīvo aktu pārzināšana;
• Izpratne par valsts un pašvaldības plānošanas dokumentiem, to mērķiem un uzbūvi;
• Izcilas latviešu valodas, teicamas angļu valodas zināšanas (papildu svešvalodas – priekšrocība);
• Mūsdienām atbilstošas datorprasmes.

Tev tiks dota iespēja vadīt Cēsu novada pašvaldības projektus, sekojot līdzi ES fondu, dažādu programmu un projektu aktualitātēm, ierosinot projektu idejas un izstrādājot projektu pieteikumus ārējā finansējuma piesaistei.

Mēs sagaidām, ka Tu spēsi veikt projektu uzdevumu, termiņu, resursu un izmaksu plānošanu, koordinēšanu un kontroli, un, spēsi atbildēt par projektu definēto mērķu sasniegšanu.

Šis būs darbs ar cilvēkiem, jo Tev būs jāvada projekta komanda un jāorganizē tās darbs, jāplāno projekta apspriedes un jākoordinē dažādu interešu grupu vēlmes, vienlaikus sadarbojoties ar dažādām valsts un pašvaldības iestādēm, finansētājiem un ārpuses partneriem.

Mēs piedāvājam:
• darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu;
• profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
• veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam.

Atalgojums atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (940 līdz 1287 eiro) un kvalifikācijas pakāpei.

CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesis.lv ar norādi “Projektu vadītājs” līdz 2018.gada 23.februārim.


Cēsu novada pašvaldība
aicina darbā
projektu finansistu

Cēsis ir drosmīga pašvaldība ar mērķi kļūt par izcilāko dzīves vietu Latvijā, un apzināmies, ka tā sasniegšanai vajadzīgs augsts servisa un speciālistu profesionalitātes līmenis. Ja spēj un vēlies saskatīt un realizēt iespējas, lai palīdzētu mums augt, tad pievienojies mūsu komandai!
 
Mēs meklējam pozitīvu, patstāvīgu un mērķtiecīgu “ciparu cilvēku”. Profesionāli ar grāmatvedības zināšanām, kurš vai kura prot plānot un kontrolēt projektu finanšu plūsmu, kā arī pārzina dažādu struktūrfondu vai finanšu instrumentu ieviešanas pamatprincipus.

Nepieciešamās kompetences:
• Augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā;
• Pieredze projektu finanšu vadībā (vēlams darbā ar lieliem investīciju projektiem);
• Iepirkumu likuma, ES struktūrfondus reglamentējošo un citu normatīvo aktu pārzināšana;
• Izcilas latviešu un labas angļu valodas zināšanas;
• Mūsdienām atbilstošas datorprasmes;
• Priekšrocība pieredzei ES struktūrfondu projektu finanšu vadībā un iepirkumu veikšanā.

Galvenie darba uzdevumi:
• Projektu finanšu uzskaite, dokumentācija, finanšu aprēķinu izvērtēšana un piedalīšanās projektu tāmju sagatavošanā, izmaksu-ieguvumu analīzē, izpildes tāmju pārbaudē;
• Izdevumus attaisnojošo dokumentu pārbaude un apstrāde;
• Projektu pārskatu sagatavošana;
• Projektu budžetu un naudas plūsmas plānošana, faktiskā izlietojuma uzskaite un kontrole;
• Kontrole par plānotā un pieejamā finansējuma atbilstību iepirkuma plāniem.

Mēs piedāvājam:
• darba iespējas uz rezultātu vērstā, progresīvā pašvaldībā ar skaidri definētu atalgojumu;
• profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes;
• veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvos noteiktajam.

Atalgojums atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (940 - 1287 eiro) un kvalifikācijas pakāpei. CV un pieteikuma vēstuli sūti uz e-pasta adresi vakances@cesis.lv ar norādi “Projektu finansists” līdz 2018.gada 23.februārim.



SIA ”CĒSU KLĪNIKA”, Reģ. Nr. 44103057729
aicina darbā
Ekonomistu uz noteiktu laiku

Piedāvājam:
- pilnu darba laiku;
- atbildīgu, dinamisku un interesantu pilnas slodzes darbu;
- iespēju profesionāli pilnveidoties un gūt vērtīgu pieredzi;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Prasības:
- augstākā izglītība  ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā,
- budžeta sagatavošana, ekonomisko aprēķinu un prognožu sagatavošana,
- sagatavot statistiskās atskaites un finanšu informāciju,
- sagatavot atskaites uzņēmuma vadībai,
- spēja darboties komandā,
- augsta atbildības sajūta,
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē (Word, Excel, Pover Point, Internet utt.), pieredze darbā ar grāmatvedības programmām (Tildes Jumis, Horizon),
- vismaz 3 gadu pieredze ekonomista jomā,
- pārzināt valsts un pašvaldību institūciju lēmumus, rīkojumus un citus normatīvos aktus, kas attiecas uz grāmatvedības uzskaites organizēšanu, uzņēmuma saimnieciskās finanšu darbības, ekonomiskās analizēšanas metodes, instrukcijas un citi tiesību akti, kas reglamentē nozares ekonomiku.
     
Darba vieta: SIA "CĒSU KLĪNIKA", Slimnīcas iela 9, Cēsis, LV-4101.
Darba veids: Darba līgums uz noteiktu laiku.
Kontaktpersona: Lūdzam sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli uz e-pastu: personals[at]cesuklinika.lv līdz 16.02.2018 plkst.16.30 ar norādi "Ekonomists”, kontakttālrunis - 64125467


SIA ”CĒSU KLĪNIKA”, Reģ. Nr. 44103057729,

aicina darbā Medicīnas māsu darbam:
• Reanimācijas un anestezioloģijas nodaļā
• Neatliekamās medicīniskās palīdzības un uzņemšanas nodaļā


Prasības:
- medicīnas māsas izglītība;
- reģistrācija ārstniecības personu reģistrā;
- sertifikāts vēlams specialitātē;
- precizitāte darba pienākumu veikšanā;
- valsts valodas zināšanas saskaņā ar Valsts valodu likumu;
- prasme strādāt patstāvīgi un komandā;
- prasme strādāt vēlama vairākos profilos, ja ir intensīvās terapijas, anestezioloģijas un neatliekamās māsas sertifikāts.

Darba pienākumi atbilstoši medicīnas māsu amatu aprakstiem un nodaļu specifikai.

Klīnika piedāvā:
- vērtīgu pieredzi un dinamisku darbu;
- profesionālus un draudzīgus kolēģus;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Darba attiecību veids:
- darbs uz nenoteiktu laiku.

Darba laiks:
- pilna slodze.

Darba organizācija:
- summētais darba laiks saskaņā ar darba grafiku.

Pieteikties, nosūtot savu Curriculum Vitae (CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus līdz 2018.gada 1.aprīlim ar norādi “Medicīnas māsa” uz e- pastu ,
vai pa pastu - adrese: SIA „Cēsu klīnika”, Slimnīcas iela 9, Cēsis, Cēsu nov., LV – 4101.

Tālr. uzziņām: 29405685 - galvenā medicīnas māsa Taiga Galeja - Gruntmane

Prakse Cēsu novada pašvaldībā

Vēlamies nākt pretī un dot ieguldījumu augstskolu un profesionālo vidusskolu studentiem darba praktisko iemaņu gūšanā.

Sagaidām, ka Tu esi zināšanām bagāts un kārs un ka Tevi nebiedē darbs un komunikācija komandā, kā arī izaicinājumi un jaunu risinājumu meklēšana.

Pirms mēs pieņemam lēmumu Tevi uzaicināt praksē, mums būtu svarīgi Tevi mazliet iepazīt, tādēļ motivācijas vēstulē norādi:
- izglītības iestādi un kursu
- kādēļ izvēlies Cēsis
- kādi priekšmeti (vispārīgie un specialitātē) jau apgūti
- kas ir tas, ko vēlies prakses laikā iemācīties, apgūt un redzēt
- cik ilgi (nedēļas) praksē plāno būt
- Tev vēlamais prakses sākuma un beigu laiks (kurā mēnesī
un cik stundas dienā).

Sūti uz e-pastu: prakse@cesis.lv



Printēt